Apropå medlemskap i föreningen

Svensk förening för neonatologi är en delförening i Svensk barnläkarförening. Organisatoriskt är vi en ideell förening (organisationsnummer 802012-5871).

Enligt stadgarna utgörs föreningens medlemmar av de som erlagt den årliga medlemsavgiften.

Styrelsen gör nu en organisatorisk och administrativ översyn av föreningen. I och med detta har vi valt att skicka nyhetsbrev och information till alla läkare vi kan nå som är verksamma inom neonatalvården, oavsett erlagd medlemsavgift.

I avvaktan på att översynen blir klar och nästa årsmöte tar vi inte heller emot medlemsavgifter. Däremot kan den som inte får egna nyhetsbrev anmäla sin epost-adress till info@neoforeningen.se

Inför verksamhetsåret 2014-2015 kommer mer information om medlemskap, hur det kan tecknas och vilka fördelar det kommer att innebära.

label medlemsavgift , medlemskap

2014-04-23 av Magnus Domellöf